Sunday, March 6, 2011

Siapakah pemenang Raja Lawak Musim ke 5???

Hurm...aku sekarang masih mengikuti lagi Raja Lawak musim ke 5 nie..Raja Lawak musim yang sebelum2 nie aku x tengok sangat, tapi yang musim ke 5 nie aku susah nak miss sebab aku suke tengok pengacara dia johan dan zizan serta juri dia David teoh yang selalu memberi komen secara berpantun tp Baby face dan aflin shauki pun best juga...ahaaaiii...
So sekarang dah tinggal lagi 4 peserta, 2 berkumpulan dan 2 peserta solo. Aku paling suka man sebab dia berbadan besar dan bila dia buat lawak nampak cute sangat...hahahaha...Yela kan, badan macam gangster tapi berjiwa pelawak...Vote tuk man!!
Man

Then lepas man aku minat nazmi!!Arghh,aku lupe2 lagi....itu trademark dia yang paling digemari kan2??Nazmi nie kembar david teoh opps!!bukan2...tapi saudara belah nenek angkat adik tiri belah ayah punye jiran punya kakak..bla..bla..bla...ah,aku tipu tipu lagi..kih3..Sebenarnya muka je ada iras sikit-sikit,mereka tiada hubungan terlarang darah ye.
Nazmi

Seterusnya kumpulan Balas dan R2. Dua-dua kumpulan nia aku suka secara adil sebab kadang-kadang lawak dia orang tak menjadi(kritikan membina yop)..hehehe..Kumpulan balas nie suka sangat buat lawak lucah, tue yang kadang2 aku menyampah walaupun dia orang nie pun boleh tahan lawak jugak lah. Kalau kumpulan R2 tue aku suka sebab abang dia pandai melawak, yang si adik kurang sikit lah...


R2

                                                                            Balas                                                                             

So, kalau korang nak baca profile semua peserta secara detail sila pergi ke laman web astro ini ye.
Okeylah...sampai ketemu lagi...tata~~

No comments: