Thursday, March 10, 2011

Saya tak tahu main bola tapi sangat minat sama David Beckham!


Mood hari ini nak share tentang pemain bola sepak luar negara yang paling aku minat sejak bertahun dulu. Ramai orang kata dia bukan pandai main bola sangat cuma lebih kepada popular kerana berkahwin dengan artis iaitu victoria bekham atau juga dikenali sebagai Posh Spicegirls. Ah, tak kisah lah yang penting dia ada karisma ,segak, kaya dan keluarga yang bahagia..hehehe..Aku suka mengikuti perkembangan dia tapi bukan kearah dia sebagai seorang pemain bola sepak, tapi dia lebih kearah kehidupan dia. Ramai yang tahu dia mempuanyai 3 orang lelaki Brooklyn, Romea, Cruz dan yang terbaru isteri dia,victoria sedang mengandung 4 bulan iaitu anak ke-4 mereka.  Tadi aku ada terbaca tentang victoria yang sudah scan anak dalam kandungannya secara 4D(wah2) dan hidung anaknya itu mirip dia, dengan teknologi segalanya boleh!.
Selain itu,bagi aku Beckham kelihatan seperti ayah yang penyayang sebab aku pernah baca ada satu artikel tue menulis tentang dia yang sanggup menunggu sendiri anak sulungnya, Brooklyin dihari pertama persekolahan brooklyn dulu walaupun dia sibuk dengan jadual latihan bola sepaknya. Maksudnya sibuk2 juga,tetapi keluarga tetap diutamakan.
Walaupun dulu dia pernah dikaitkan dengan skandal seks dengan seorang pelacur,tetapi dia berjaya mengekalkan perkahwinan dia dengan victoria. Mungkin dia tak bersalah or maybe yes..dia sendiri yang lebih tahu kan2..huhuhu...
Yang paling aku benci dengan dia adalah------>Dia ada koleksi kereta yang banyak!!sebenarnya lebih kearah jeles ye, bestnya kalau dia bagi kereta tue kat aku, sebijik pun jadilah..hehehehe..okeylah that all,bye2 beck.



No comments: