Sunday, March 20, 2011

Nichkun 2p.m. berasal dari thailand!!!!

Aku memang hantu korea dan minat band2 dari sana seperti Super junior, Shinwaa, 2p.m, Shinee, FT island, Wondergirl, girl generation dan sebagainya lah. Paling aku suka tengok game show dari korea sebab selalu jemput artis-artis dari band2 femes nie..dulu aku tengok star king, pastu Star Golden bell, Strong heart dan juga Oh!My School..semua game show nie akan buat aku macam orang gile sebabnya aku akan ketawa tiba sambil tepuk-tepuk tangan atau tepuk meja.
Nak dijadikan cerita,malam tadi aku jalan-jalan kat youtube mencari-cari game show dari korea yang aku tak pernah tengok dan tiba-tiba aku terjumpa satu temubual kumpulan 2p.m di thailand. Dan yang buat aku terkejutnya bila nichkun dari 2p.m tue faham apa yang orang thailand cakap dan boleh bercakap balik dalam bahasa korea.
nichkun(profile dia)
Then aku cari lagi pasal dia barulah aku tahu rupa-rupanya dia berasal dari thailand!!! Mungkin aku orang yang paling lambat tahu kot, aku yakin housemate aku yang lagi hantu korea dari aku mesti tahu. Tapi dia balik kampung dan mungkin hari ini baru balik rumah sewa kami balik kot, tak sabar nak bercerita dengan "AIN"..hehehe. Orang thailand boleh jadi kegilaan ramai di korea!!OMG betol kan...Dia boleh menari tarian korea and fasih bercakap bahasa korea sekarang..ini video yang aku jumpa semalam "nichkun". Bila aku jumpa pasal dia malam tadi aku terus kagum dengan dia sebab dia boleh survive kat korea sorang-sorang tanpa keluarga..hehehe.


Chansung
Tapi dalam 2p.m tue aku paling minat chansung sebab die comey...arrghh..so cute!.




2PM

p/s:update gedik untuk hari ini ye.

No comments: