Thursday, March 10, 2011

Banyak mimpi pelik akhir-akhir ini(-_-)"

Hurm, entah kenapa semenjak dua menjak ini aku asyik mimpi yang pelik-pelik je.
Macam malam tadi aku mimpi ada sorang lelaki ni duk sibuk nak tindikkan telinge aku yang dah sedia bertindik, siap darah-darah lagi sebab dia guna pisau. Aku pun tak tahu kenapa,tapi dalam mimpi tu aku biarkan aje dia buat camtu macam tak sakit plak. Pastu, sebelum-sebelum nie aku mimpi aku kena lawan hantu dan orang yang di rasuk hantu..Ntah macam mana kononnya dalam mimpi tue aku terer bab2 camtu siap baca2 ayat Al-Quran lagi tue..huhuhu. Orang kata mimpi tue mainan tidur kan, tapi aku ni  kadang-kadang boleh dapat mimpi yang sama je walaupun jarak mimpinya jauh2. Hopefully malam nie tidur aku didatangi mimpi yang indah lah plak...okeylah..nunite semua!!!=)

2 comments:

khairiyah said...

huu..mimpi yg part hantu tu saye salu mimpi camtu..mmg siap bace ayt2 al-quran bagai tp hantu still anak larik..erkk. scary!

singgah sini ^^

nOra said...

betul2...hantu tu mmg degil,dia xnak larik!!
har3..hantu mainkan kita dlm tido...