Sunday, March 13, 2011

Main badminton di waktu malam

Main badminton sambil ditemani cahaya bulan yang dipagar bintang..cewwah ayat nak kasik klasik je lebih. Tadi dalam sejam lebih jugak aku main badminton dengan budak rumah aku depan rumah kami tadi, sebab kebosanan yang melampau hari ini kerana tiada aktiviti yang menarik yang dibuat sepanjang hari ini. Tengah menaip nie pun penat ditangan tak hilang lagi tapi dah wangi ye sebab dah mandi dah..=). Kalau ada masa nak gi lawan badminton dengan Lin Dan lah, tapi aku kena check schedule aku dulu lah(waaa,bukan dia yang busy tapi aku kot)..muhahaha. Berat badan aku dan bertambah secara tiba-tiba hari tue, sekarang ini aku dalam proses diet sebab nak maintain berat badan yang sememangnya dag berat dan lagi bagus kalau boleh kurangkan lagi. Sebab itu lah aku main badminton selalu, asal kira macam exercise jugaklah kan, nak jogging aku memang malas sikit..huhuhu. Takpe2,main badminton pun keluarkan peluh jadi badan pun sihat dan cergas. Okeylah, esok aku still takde kelas tapi ada meeting untuk satu program Universiti yang aku join iaitu"Sustainability". I jadi AJK gitu(niat hati nak tarik diri tapi dah terlambat), so makin bertambah bebanan di jiwa ini. Tata,byebye..nak melayan movie dulu lah camni..

No comments: