Saturday, March 26, 2011

kemajuan tanpa kusedari...+ Tahniah buat Pasha ungu & Adelia

Hiii...malam ini aku menulis blog buat pertama kalinya di atas katil di dalam bilik aku. Ini bermakna rumah aku dah ade streamix tanpa aku tahu. Sampai rumah pagi tadi dalam pukul 4.30 pagi dari Batu Pahat my big bos a.k.a ayah aku terus on lappy die..ops,ayah dah beli laptop rupenye. Dia buka facebook di pagi hari..har3..like daughter like father pepatah ini dah jadi terbalik sebab anak yang ajar ayah main fb!! Ingatkan guna broadband adik aku, tapi dengan pantasnya my daddy cakap"guna streamix lar". Terus aku berlari pergi dekat telifon rumah nak check kebenarannya,waa dengan gumbiranya mata aku telah sahkan kebenaran itu. So, sekarang dah tak payah berebut nak guna broadband nan satu adik aku tue. Dengan streamix segalanya mudah...=)).
Alang-alang aku dah buat post malam ini, aku nak ucapkan tahniah buat Pasha ungu dan bakal isterinya Adelia akan melangsungkan pernikahan mereka esok..Congratulation ye!! Esok aku nak cari gambar dan video pernikahan mereka sebab aku memang minat dengan Pasha ni..hehehehe.He is one of my peberet singer okess...

No comments: