Monday, March 14, 2011

Pasha Ungu Feat. Adelia - Penghujung Cintaku

Tengah-tengah malam aku memang suka layan video-video lagu dari penyanyi kegemaran aku seperti bruno mars, ST12, ungu dan banyak lagilah. Kira macam video walking at night lah...hahaha. Dan yang aku tak pernah miss adalah mencari video-video baru kumpulan ungu disamping niat hati nak tahu perkembangan terbaru pasha yang bakal bernikah dengan Adelia 27 march ini. Dah dekat dah dan yang sweetnya mereka berdua ada duet satu lagu bersama dengan tajuk "Penghujung Cinta" maksud yang amat mendalam tue. Dalam erti kata lain mereka mahu hidup semati bersama dan merasakan inilah cinta sejati buat mereka berdua terutamanya buat pasha yang pernah mengalami kegagalan dalam perkahwinan pertamanya dulu. Aku pun mendoakan kebahagian Pasha bersama Adelia. Boleh tahan juga suara Adelia ini walaupun asalnya dia bukan lah penyanyi. Nampak saya dah terjiwang dilarut malam tadi. Okeylah korang layanlah video lagu mereka berdua ini ye dan aku juga sertakan sekali lirik lagu "Penghujung Cintaku" ini.



video


Penghujung Cintaku
berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]

No comments: