Tuesday, March 8, 2011

"MARIMAR"

Cerita bersiri filipina yang dimainkan diTV3 pada pukul 3-4 ptg dari hari isnin hingga hari khamis. Cerita ini dilakonkan oleh Marian Rivera(marimar) dan kekasihnya Dingdong Dantes(sergio). Dalam cerita ni marian dan dingdong suami isteri dan di realitinya mereka pasangan kekasih yang sweet sangat. Aku tak lah mengikuti cerita ini setiap hari just kalau berkesempatan dan rajin aku akan tengok tapi setiap kali aku tengok mesti feel habis sebab heroinnya cantik dan hero nya hensom sangat!..Cerita dia pun menarik sebab perwatakan marimar dalam cerita ini sangat comel dan childish. Budak rumah aku ni tak pernah miss tengok cerita ni,so kalau aku nak tahu apa2 just tanya dia je. Kat youtube dah ada cerita ni sampai habis, tapi yang sayangnya tak ada subtitle ler plak. Cerita nie panjang kot, sebab banyak konflik yang berlaku dalam hidup marimar bersama sergio. Korang layan cerita nie x??Admire giler dengan kecantikan marian rivera nie,dia anak mix dimana mak dia orang filipina and ayah dia orang spain kot kalau tak silap. Tapi parent dia dah bercerai semenjak dia berumur 2 tahun lagi.  Kalau korang cari dekat youtube tue banyak sangat pasal marian dan dingdong nie macam mereka buat persembahan menari,menyanyi dan macam2 lah.





No comments: