Wednesday, February 9, 2011

Rindunya pada kamu...

Ini anak-anak buah aku, anak kepada kakak ku nombor 4. Dia orang tinggal kat Melaka. Jadi jarang sekali boleh jumpa. Hari tu kakak aku cuti selama 2 minggu dan balik kampung kami di Terengganu sempena cuti raya cina. Dapat lah main2 dengan Atika Zhulaika 2 tahun dan adiknya Azmeera zhulaika 1 tahun. Dia orang bakal dapat adik baru bulan 7 nie...huhuhuhu
meh aku share gambar2 cute die orang...

 ini miera..si adik yang manja.
Abah pun dia panggil mama..budak baru belajar bercakap

 ini ika, si kakak yang suka sangat main.
Tagline die hari2 adelah:
mama, esok main lagi taw
mama, nanti main lagi taw


nak wat piece, tapi jadi camtu lak..hihihi

Selalu jugak aku pergi Melaka untuk jumpa dia orang..Kat sini ada pernah aku cerita.
Okey lah..miss u babeh..=))

No comments: