Saturday, February 26, 2011

Siapa kenal Awi Rafael??

Ini adalah penyanyi yang baru aku kenali menerusi lagu "Pulanglah"..
First time dengar lagu tue aku terus tertarik dengan lagu tue..Wah2,blog aku ni dah jadi blog promote artis lak..hahahaha..ape2 jelah, asal den bahagio.
Dari apa yang aku tahu dia berumur 24 tahun dan tinggal di Singapura dan emaknya orang johor manakala ayahnya orang Indonesia..Nak tahu lebih lanjut boleh lawat facebook dia "Awi Rafael".
Dia pernah merantau ke luar negara, Australia tak silap aku untuk mencuba nasib dan menimba ilmu dalam bidang nyanyian di sana. Di post aku kali ini aku nak share link lagu yang dia nyanyikan sambil main piano, aku tak sure tajuknya tapi tak silap aku "Bila aku jatuh cinta"..
Lagu "Pulanglah" selalu diputarkan diradio..so korang boleh dengar diradio atau pun search kat internet k..
Enjoy this one for a romantic evening~~"Bila aku jatuh cinta"



p/s:aku nak upload video tue kat sini tapi same problem..proses upload sangat lembab petang ini...huhuhu

No comments: