Friday, February 11, 2011

Zizan raja lawak dah bomohkan aku..=))

Abang zizan jangan saman saya ye di atas tajuk entry saya kali ini...hahaha..
Seminggu dua nie asyik layan Raja Lawak musim ke 5 ni je...Tiap2 minggu mesti tengok dekat youtube almaklum lah rumah sewa takde tenet..=((, so youtube di hatiku..hehehe
Lawak zizan dengan johan sebagai pengacara lagi ngetop dari peserta2 Raja Lawak musim ke 5 nie..hahhaha..sebab tue aku mesti tergolek2 kalau tengok zizan dan johan buat lawak. Memang ngam sangat mereka berdua....
Suara zizan pun sedap kalau dia nyanyi...arhhhh...Sebab tue aku kata zizan dah bomohkan aku, sebab aku dh jadi angau dengan lawak2 selamber dia. Mesti pecah perut lah kalau dia buka mulut. 
Waaa...hidup aku mesti tak bosan kalau zizan ada kat sebelah aku sekarang, takdenya aku nak ngadap laptop 24 jam kalau dia ada..
Kalau aku dapat jumpa dia depan2 aku nak suh dia buat 1 benda je,TOLONG SERIUS SELAMA 1 JAM.
Agak2 dia dapat buat tak??
Kalau ikutkan si abang nara dah kenankan dia dengan Juliana Evans si cantik manis itu..So aku disini tak sokong!!eh2...ngada2 lak cik nora nie macamlah zizan tue pakwe ko..(ok fine)
Kalau ikut hati mau puji zizan lagi nie, tapi takut ada yang termuntah lak bila baca. so aku stop sini dengan menutup entry malam ini dengan gambar abang zizan bersama aku ..saksikanla...apa-apa aje.

 ensomnye pakwe saye ni!!!




No comments: