Friday, February 11, 2011

Hari membeli sedunia /(*-*)"/

Wink2..cik nOra hari nie pegi jalan2 dekat Kluang mall dengan budak2 rumah Syira, Leen, Zam, dan Pipah.
Tujuan asal nak makan roti bakar yang femes dekat stesen kereta api kluang tu, tapi tup2 dah tutup rupenya sebab kita orang sampai lambat sangat dalam pukul 12 lebih kot.
Apa lagi,Plan B terus berjalan iaitu masuk Kluang mall. Untuk apa kami masuk dalam mall tu??
Eh2, lupa plak. First of all, mesti lah untuk isi perut dulu kan2. Kami pilih untuk makan kat Chicken Rise shop. Menu kemestian adalah chicken rise lah...hahhaha..suka sangat dengan sayur taugeh dia tue..nyum3.


 syira + zam tengah kusyuk makan


Lepas makan2 terus pusing2 dalam mall tue. Pejam celik pejam celik tengok2 kat tangan dah ada macam2 beg plastik dah. "Eh, aku terambil yang sape punyer lak nie"(aku berkata2 dalam hati dengan nista nya).
Sudah tentulah yang aku punye maaa...Aku TERBELI kasut bum 1, baju t-shirt 1, beg kuliah 1, mug kat living cabin(untuk minum air nescafe peberet caye) 1...dah2 tu je.

 Balik je terus aku buat air nescafe dalam mug tue...suke sangat mug nie sebab ada skali dengan sudu=))

Kasut nie dibeli pun sebab kasut sebelum ni dah rosak. Bukan saja2 membazir taw..

Part yang paling memcabar hari ni adalah, aku drive kete dari kluang ke parit raja...vroooommmm..
Kan aku baru dapat lesen P (Bace sini untuk flash back)
So, ni first time drive dari bandar kluang ke parit raja nie..thank to syira(tuan punyer kete) sebab mempercayai saya untuk drive pulang tadi...hihihihi.
Okay lah..cik blog nie nak pegi makan depan tv sambil tengok berita dulu..bye3.

2 comments:

awEEN said...

kluang kat mane ye..dulu prnah duk kluang b4 pndah perak.. sempat skolah kat stm2.. =)

nOra said...

saya just pegi jalan2 je kat klaung tu aween.saya blaja kat uthm,batu pahat,johor. Housemate sy ada org kluang sorang..huhu