Wednesday, February 9, 2011

Dalam Proses mencari

Di mana nak ku cari tempat yang sudi mengambil aku untuk praktikal di syarikat mereka??
Bulan 5 ni aku dah kena mula Latihan Industri selama 10 minggu dalam 2 bulan lebih sikit la.
Ada syarikat yang dah penuh, ada syarikat suruh hanto je dulu resume....huwaaaa...
Masih dalam proses menunggu jawapan dan mencari lagi syarikat2 yang sudi untuk aku tunjukkan kemahiran aku dalam dunia engineering nie...muhahahaha....=((
Kalau boleh aku nak dekat2 je dengan rumah aku untuk memudahkan pengangkutan,penginapan dan sebagainya. Maksud aku, aku nak area2 dungun,kemaman or kuantan je...bukan demand taw.
Harap2 dapat feedback dalam masa terdekat ni daripada syarikat2 yang aku dah hantar resume tue...huhuhu
Kalau dapat yang bagi elaun lagi syok kan...$$$$$$$..kayo mak!!
Tak kisahlah, asalkan dapat tempat untuk LI pun kira Alhamdulillah...

No comments: