Saturday, January 15, 2011

Pasha Ungu yang gantang sudah berpunya!!

Hari ni rase nak update pasal penyanyi pujaan hatiku"Pasha Ungu"

Seperti yang anda semua maklum, cowok si pemilik nama Sigit Purnomo Syamsuddin Said ini adalah duda anak 3 bersama mantan isterinya okie agustina.
Setelah lama menduda(orang indon kate menjomblo), Pasha yang hensome lagi cute telah memilih seorang pramugari sebagai pacarnya...Delia..wah,jelesnya aku. Delia nie muda lagi dalam 20-an gitu. Bagi aku Delia ni cantik dan suke tersenyum..
Ada ura2 mengatakan Pasha akan berkahwin dengan Delia tahun ini dan mungkin tarikhnya 11.11.11.
So, kita nantikan je ye..
Pasha selalu je bawa Delia nie ikut dia time dia pergi buat persembahan dan sebagainya..
Nie gambar dia orang..
sama padan kan2...=)

Oh ye..Anak sulung Pasha nie pun dah jadi artis taw..
Nama anak dia Keisha Alvaro, muke pun sebijik copy paste dari bapak dia.
Nak dengar keisha nie nyanyi klik sini.

Tambahan: Onci pemain gitar kumpulan Ungu yang satu2 nya masih solo juga sudah berpunya.Dia sudah melamar pacarnya, Endhita seorang model. Di bawah Endhita menceritak detik2 pertunangan dia bersama Onci pada 3/11/2010.
"Onci tanya ke aku,'would you marry me,'aku bilang,'ya aku mau habiskan sisa hidup aku dengan kamu,'
"Jadi kita masing2 masukkan cinta ini ke jari, terus kita ucap Bismillah."

Endhita dan Onci

That is the story for this noon..hehehe..
Aku memang jenis suka mengikut kisah2 artis yang aku minat..Walaupun kadang2 terlambat tahu pasal apa yang berlaku but still i want to know about them..
-THAT ME-

No comments: