Thursday, January 6, 2011

Argghh.....!!!

Ade perasan yang tak terluah dari aku
Satu perasan yang tak pasti kehendaknya
Kadang2 jiwa rasa celaru dan minda rasa keliru
Adakah aku sudah giler??Atau se erti dengannya adalah mereng??
Tekanan ini disebabkan aku sudah lama tak balik rumah penangan Projek Tahun Akhir atau juga dikenali sebagai Projek Sarjana Muda(PSM)..
Last sekali aku balik adalah sebelum final sem lepas..
Sekarang da masuk sem baru aku masih tak dapat balik..
Komitmen aku pada projek ni menyekat kehendak naluri aku..huhuhu
Ommoni....abogi...Daku mahu pulang makan tengahari esok boleh??
Kalau lah itu boleh terjadi, tp jarak johor dengan Terengganu amek masa 7-8 jam naik bas...
Okeylah sesi lepas perasan berakhir di sini..
Eh, tadi baru ade kawan lame add aku di Facebook..
Lame tak jumpe die..
Last sekali jumpe dia masa aku form 4 then aku pindoh sekolah sampailah sekarang tak pernah jumpa lagi..kire2 7 tahun lah sebab sekarang aku dah 23 tahun...(bocor usia mak..hehehe)
Sesi bergosip sedang bermula..bubye~~~
love:nora

No comments: