Tuesday, January 11, 2011

Apa kaitan 11.11.11 dengan entry kali ini??

11.1.11 ni tak ada kaitan pun dengan entry kali ni..
Just nak letak nombor yang cantik tu sebagai tajuk..hik3
Apa yang nak di updatekan hari nie??

Nope idea, so aku kongsikan kegilaan aku semenjak 2 menjak nie ye...
Tak lain dan tak bukan adalah----->layan cerita korea secret garden..
Cerita ni bersiaran kat astro, tak silap aku 393 HD...
Awal2 aku tak tahu pun kewujudan cerita nie, then adik pompuan aku yanie mintak tolong aku download kan cerita ni untuk die sebab dia tak dapat tengok. Kat rumah sewa dia tak ada channel 393 tue.
Sebagai kakak yang  baik hati aku pun cari dan berusaha download kan cerita tu siang dan malam(poyo x)..
Cerita ni ada 20 episod, tapi sekarang baru sampai episod 18..next week akan masuk episod 19 dan 20..
Dalam genggaman aku pun dah ada 18 episod...muhahahaha(buat muka kerek)!!
Alang2 aku pun minah korea, apa lagi layan jelah cerita tue..
Tanpa disangka2, cerita nie best giler...kim joo won(hyun bin) cute sangat2 dalam cerita nie..i like!!hehehe
kisah yang sangat unik sebab watak lelaki kim joo won dan watak perempuan gil ra im nie bertukar badan..tetapi tu berlaku ketika hujan sahaja..
Nak bagi cerita ni 5 bintang lah...
Sape2 yang dah tengok cerita ni mesti setuju dengan saye kan2??
Kalau korang nak layan jugak silalah pegi kat sini---->Secret Garden

so sweet..

Nie antara Ost cerita ni yang paling best..."That man"..lagu nie pun ade versi perempuan "That Woman"


love:nora

2 comments:

SyiEra said...

tu tarikh sy!!! jgn kacau! ;p

nOra said...

hahaha...nk kate trkh kawen..xkawen2 pn...