Saturday, January 1, 2011

Al-Fatihah


Seperti yang diketahui ramai..
Pelakon Faizal yusof telah meninggal dunia pada 1.45 tengahari ini akibat serangan sakit
jantung.
Aku yang baru pulang terkejut mendengar berita itu dari housemate ku..
(berita sensasi sentiasa disampaikan kepada aku)
Cerita yang dilakonkan oleh arwah sedang dimainkan di TV3 setiap ari isnin-khamis(Tira-misu)
Al-Fatihah untuk arwah..semoga arwah di tempatkan dikalangan orang2 yang soleh..amin..
Aku turut bersimpati pada isteri arwah yang sedang sarat mengandung, moga dia tabah menghadapi ujian tersebut.

3 comments:

chegu abbas said...

jaga la kesihatan kita ....ya memag pasti yang hidup mesti akan mati ...cuba la baiki cara hidup kita ya...peace no war hihihi..

jinkamen said...

salam
innaliLLAHuhwainnaliLLAHhirojiunn
tak sangka jugak usia baru 33 tahun tuh..moga beliau diletakkan bersama orang3 beriman..kita pon kene bersedia juga dgn bekalan keimanan...kematian ada cuma kita tidak tahu bila masanye..

jom join 1st GA JINKAMEN

nZOrza said...

@chegu abbas
betul tue..penyakit nie sekadar penyebab kematian je..ajal maut ditangan Allah...pape pun sayangi lah diri anda..=)

@jinkamen
amin...kita yang hidup ni haruslah sentiasa beringat kan...