Wednesday, January 26, 2011

ke-Obses-an dalam diriku

First of all, masih bukan dalam mood untuk membuat entry kerana kehilangan idea untuk dicoretkan di sini..
Tapi saat ini aku mahu kongsikan apa yang aku obses dalam kehidupan seharian aku..

1.Teh ais or teh beng dalam dielek ganu aku: Jangan ditanya kenapa, kerana aku pun tak tahu jawapannya. Air ini menjadi ke obses-an aku sejak bertahun tahun dahulu lagi..i love u so much teh ais...hik3
Hidup aku tak lengkap kalau tak minum teh ais dalam sehari. Cuma kadang2 susah nak dapat teh ais yang dibuat perfect cukup manis dan rasa tehnye..kalau dibuat sendiri lagi puas hati..=)

Dapat yang berbuih gini..pergh..layan~~

2. Air nescafe 3 in 1: Aku hanye mengambil air bercaffeine nie ketika berada dirumah sewa, hostel dan sebagainya. Bermaksud, kalau aku kat rumah aku jarang minum nescafe. Dalam sehari max 3 cawan..Tapi banyak desas desus mengatakan nescafe 3 in 1 berbahaya kan2??..aku dah start minum nescafe 3 in 1 jenis mild nie sejak dari tahun 2007 iaitu semasa aku di matrik P.Pinang sampailah sekarang..almost 4 years tue..
3. Sangat2 obses hal artis: hahaha..my title is reporter kan~~asyik bergosip je kerja aku. So, azam baru aku adalah kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi bak kate wahid di melodi...kite layan~~(oh,mampukah aku??)
Pasha ungu jadi pilihan artis untuk entry nie..sebab aku kan minat sama mas pasha..

Setakat ini, itu je yang aku perasan tentang ke Obsesan dalam diriku. Kalau aku ada penemuan baru dalam hidup aku nanti aku buat entry lain plak..kla..chow dulu..

1 comment:

jeb said...

dua-dua minuman tak sehat..cepat obsese nih..