Sunday, April 24, 2011

Pertunangan Ashraf Muslim dan aku....

Pertunangan Ashraf Muslim dan aku hanya tinggal impian sebab ashraf sudah sah menjadi tunang kepada Noor Dayana...sob3..sedihnye...huhuhuu
Aku gurau jelah, tahniah kepada ashraf dan noor dayana semoga dipermudahkan untuk ke jinjing pelamin ye dan kekal hingga ke anak cucu. Ashraf memang kacak giler dengan baju melayu yang dia pakai..nak tengok gambar dia dan tunangnya sila pergi blog beautigul nara ye......Kurang sorang calon suami aku....hehehehe..


Tadi aku baru balik dinner bersama batch aku untuk kali terakhir sebab tak lama lagi kami akan tamat belajar di UTHM terchenta ini. 4 tahun bersama bukan tempoh yang singkat, apa-apa pun cayalah korang semua...meh aku kongsi gambar kami ye.Tapi ada yang tidak join di atas sebab2 tertentu...huhuhuhu..

Tema glamer...=))
~Going to miss u all guy~

3 comments:

SuRiA PaGi said...

kureng la sanget...

nOra said...

yelah wahai adikku....muhhahaha

SuRiA PaGi said...

hey..aku kakak la