Monday, April 11, 2011

Fenomena hantu Kak Limah Balik Rumah menjadi-jadi di rumah aku

Hari-hari kat umah aku sekarang ni asyik sebut perkataan ni je "kita bakor2x" + "sape setuju angkat tangan macam ni" + "plawok2x" dan seanteronya....ini semua gara-gara hantu kak limah dan astro first. Sejak kakak aku langgan cerita Hantu kak limah balik rumah dekat astro first, anak saudara aku yang umor 3 tahun asyik nak tengok cerita tue je. Sampaikan mama dia belikan cd cerita itu untuk dia dan paling membosankan dia nak tengok cerita tue sampai 2, 3 kali sehari!!OMG..hahahaha...Kakak aku cerita time ABPBH hari tue yang time johan dengan usop wilca tue naik pentas dia siap kenal lagi dan cakap "hantu kak limah!"..itu budak 3 tahun tue..dasyat betul penangan cerita tue. Kakak-kakak dan abang-abang ipar aku pun sama saje terikut-ikut dengan lawak usop wilca tue ha..huhuuuhu..apatah lagi anak-anak buah aku..Nak tengok lama mana fenomena ini berlarutan...=))

No comments: