Thursday, April 21, 2011

Selamat Tinggal.....

No..Yes..No..Yes...Apekebende cik Nora merapu nie...Hari ini berakhirlah sudah penderitaan aku selama setahun. Berhempas pulas memerah keringat aku yang lemah ini untuk menyiapkan projek tahun akhir aku(Final Year Projek atau PSM)...Akhirnya dengan berlalunya present depan panel petang tadi maka tesis aku sudah berjaya..hurrraayyy...yabedabeduu..Siap dapat pujian sikit dari panel tadi"gud presentation katenya"...hehehehe..but weak recomendatation...hahahaha. Aku akan grad bulan 5 ini dan aku kanvo dalam tahun ini. Tapi tinggal lagi nak praktikal dari bulan 5 sampai bulan 7 ini.
Apa yang menjadi persoalan disini adalah--->adakah aku sudah bersedia untuk menempuh alam pekerjaan nanti..OMG am i ready for that?? nak pratikal pun rase berdebor semacam je nie hah...ilmu masih kurang di dada walaupun dah blajo masuk 4 tahun.Apa-apa pun aku nak buat yang terbaik tuk masa depan aku nanti. Wish me luck okes..=))

ini gambor sebelum present tadi, panel datang lambat sikit. Perut dah rasa semacam je sebab berdebor bukan main, tapi last2 lepas abes present rasa happening giler2 lah...


Aku yang duduk dikelilingi classmate ku yang cantik2 semuanye..hehehe

No comments: