Saturday, April 16, 2011

Maharaja Lawak-jozan terbaik dan.....

Malam tadi terus dapat tengok Maharaja Lawak kat you tube terima kasih pada GuaTv yang cepat benor upload Maharaja Lawak minggu ke 3 malam tadi...persembahan muzikal dari peserta-peserta malam tadi ada yang best dan ada yang kurang menarik tapi jozan tetap terbaik...hahahaha...Kumpulan Jambu aku pun minat tapi untuk persembahan malam tadi kurang menyegat lah. Cuba lagi next week ye. Kalau Nabil aku kurang minat tapi dia punya persembahan malam tadi buat aku pecah perut jugaklah..meh aku listkan peserta-peserta yang aku suka dari first sampai last untuk persembahan malam tadi.
  1. Jozan
  2. Nabil
  3. Sepah
  4. Man
  5. Balas
  6. Jambu
  7. Amir
  8. R2
  9. Jehan
  10. Alex

hehehe....ini carta aku sendiri je...gud luck Jozan.....=))

No comments: