Monday, April 4, 2011

Zizan memang terbaik jadi pengacara ABPBH malam tadi

Mesti ramai yang menonton ABPBH semalam masuk wad jantung kan. Sapa setuju angkat tangan macam saya...hahahhaha.Gandingan Zizan, kak engku dan sharifah shahira semalam memang best and buat aku ketawa berdekah-dekan depan tv malam tadi.  Paling yang tak boleh blah time zizan terima anugerah tue, dia buat muka serius tapi serius aku rasa nak gelak tengok muka dia time tue. Ending anugerah untuk ABPBH pun lawak giler bile usop wilca dengan johan naik pentas untuk bacakan pemenang anugerah bintang paling popular. Serius aku memang gelak giler-giler lebih-lebih lagi ramai artis dekat bawah ikut tangan usop wilca yang bergoyang-goyang tue. Time yang sam tolak mak dia sambil tangan mak dia gerak-gerak macam tangan usop tu buat perut aku senak...haish dia orang nie. Pandai je cari bahan untuk melawak yang boleh pecahkan perut aku...Apa-apa pun Sam memang terbaik dan tahniah juga pada farra Fauzana yang menang 2 anugerah malam tadi...

No comments: