Sunday, May 1, 2011

1/5/2011

Aku menulis blog ini tepat pada pukul 1.55 a.m iaitu 1 mei 2011...selamat hari buruh kepada semua warga malaysia!!! Sedih sangat blog ini terpaksa di private kan beberapa hari di atas sebab-sebab tertentu..Rasa nak nenges je..Fasha nak sandhar~~~kihkihkih...Kenapa diprivatekan??Tak perlulah diceritakan cerita yang tak masuk carta box office nie.
Now, tinggal lagi 2 paper final lagi yang perlu aku hadapi..fire2!!! Lepas tue bercuti kejap sebelum masuk praktikal pada tarikh kelahiran aku iaitu 23 mei ini...Nak hadiah!!
Tadi baru lepas tengok konsert AF9 minggu ke 4 dekat utube..aku suka tengok persembahan afif, hazama, lena dan Nera...Juri kate Nera mungkin juara tapi lepas tengok diari af9 petang tadi aku jadi alittle bit menyampah dengan die....huuhuhuuhu..i'm sorry bak kate amir!
Oh, semalam tak sempat nak komen pasal Maharaja lawak kan..yang pastinya Jozan terbaik diikuti man, jambu dan sepah..yang lain tue so-so je termasuk nabil. Mail lambung terbaek..common lah...=))

p/s:lepas nie kena privatekan lagi beberapa hari...sob3..=(

No comments: