Monday, October 11, 2010

teringat

hah..hah..hah!!aku gelakkan diri aku sendirik..
nape??sebab teringat orang yang tak patut di ingati..
die satu2nye lelaki yang pernah buat aku nanges kot..nape??
kerana aku kehilangan die dalam mase yang singkat~~
kiranye baru bunge nak berputik last2 terus layu kerana jarak!!yes kerana jarak...
just tengok die bahagia sekarang pun da buat aku bahagia kerana die pernah buat aku merasa bahagia dan di sayangi.
tapi itu sementara..(T_T)..
die pernah buat aku menaruh harapan..menunggu..dan akhirnye~~the end!
sebab itu aku lebih suke tak menaruh harapan pada sape2 pun sekarang..single is better rite?for me laa..
bukan dendam tapi rasa ingin menjaga diri sebaik mungkin..
tidak mahu diri ini merase pedih itu lagi..fobia maybe..
just wait for the rite pers0n at the rite time...
that me..

No comments: