Tuesday, October 5, 2010

aku perlukan pintu ajaib!!

Bestnye kalau doraemon tu wujud dan jadi kawan aku...
Bestnye kalau superman tu ada dan jadi kawan aku...
last night, aku call emak di kampung..then dengar suara dia macam orang menangis je.
aku terus rasa tak sedap hati..rupanya-rupanya mak demam...demam2 pun still bekerja,yelah kalau bekerja dengan orang boleh lah ambil mc. tapi mak menguruskan kedai makan yang dia dah buka selama 15 tahun. Itulah punca rezeki mak dan ayah membesarkan aku 7 beradik.
Mak memang seorang yang kuat bekerja, bayangkan walaupun tak sihat tapi die still nak buka kedai, dah ler 2 orang pekerja mak pun tak datang bekerja.seorang masuk wad sebab asma and seorang lagi sibuk nak pegi open house rumah kawan die.
Nasib baik still ada adik yang yang boleh tolong mak at that day. Itupun sebab cuti hujung minggu kebetulan my sis balik rumah.
At that moment i want to fly home and be with her.mak jangan kerja kuat2 sangat ye,kesihatan kena jaga.Ya sayang mak sangat2.
you r my superwoman mom...

No comments: