Monday, October 18, 2010

kenyangnye...

ngeh3...baru 30 minit yg lepas aku baru mengambil makan malamku..hahaha..

dan pukul 8 tadi aku sempat makan petang aku...iaitu burger special...five star ler aku bagi kat abang yang buat burger tue..best giler!!(wah2..care menunjukkan perasaan dengan bersungguh)..ni gambar burger tue...

hahaha...siap buat promasi lagi kat burger tue..

gambar tu aku snap sebelum sempat mulut aku mengigit2nye..

tengok je da nampka sangat2 menyelerakan...

pergh..memang hebat burger special ang depan taman aku ni buat...

ape yang aku amek tuk makan malam tadi adelah sup+macaroni+roti...

makan setelah penat siapkan report tesis yang kene hantar esok..

wargh..sekarang badan pun da sengal2 sebab buat kerja dari tengahari tadi lagi...

my body need rest now..

okay...gud nite..ZZzzzZzzzzz

No comments: