Friday, October 29, 2010

i wish i have a good husband

i wish i have a good husband by my side~~agegegege
hahaha...impian aku adalah nak dapat suami yang caringggggggg sangat2..soleh itu sudah semestinya.
dalam erti kata lain
>bila aku sakit, dia jaga aku sebaiknya
>bila aku bosan dia bolah nyanyikan lagu untuk aku
>bila aku ada masalah, boleh kongsikan bersama dia
>bila aku ketakutan dia akan tenangkan aku
>bila aku sedih dia akan ceriakan aku
>bila aku gembira dia akan raikan bersama
>bila aku nak tidur dia akan dodoikan
>bila aku jatuh dia akan sambut aku

He is so meaningful for me...husband can be a special treasure in my life..
but bukan sekarang kay..i mean it in the future...my future husband that i'll looking for..
buat masa sekarang aku perlu hidup bersendirian without man..
bukan aku lesbian yang tidak sukakan lelaki, i like hot man so much...hahhahaa..
Tapi aku lebih mudah menjalani hidup buat masa ini bersandarkan diri sendiri tanpa memikirkan pihak kedua(boyfriend)..parent of course still in the first place.
aku melihat dan menilai dari ramai kawan..teman sekeliling...untuk memiliki pasangan memerlukan ketelitian dari segala aspek...bukan memilih tapi pilih apa yang ade..
kita yang merancang tapi Allah S.W.T yang menentukan...
Pesanan buat diri sendiri yang amat kusayangi:

wahai bunga,
kau masih teguh berdiri biar kumbang merempuh..
kekal harum tanpa di sentuh..
mengundang tanya pada hidupan..

wahai bunga,
cintai dirimu seadanya,
jangan rebah dek keji,
jangan berpaling dek nista.

love by me..(o_0)"

No comments: