Saturday, October 16, 2010

erk

tibe- tibe aku teringat satu situasi nie sbb aku terjumpa mamat yg manjadi kisah dalam cite ie time makan petang tadi..(O_O)"

dalam kelas hari presentation masing2 duduk dalam group masing2..group aku ade 4 pompuan n 3 laki.

girl1: eh,korang tgk mamat tu,muke die macam syed hussein yg berlakon cite adam maya tue kan..
girls2:erm,cume die gelap siket kot.klau cerah lagi same kot..
aku: macam ank mamat je..
girls1:pastu die besar siket kot..tp muke die hampir same la..ensom jugak mamat nie..
*kite org tengok mamat tue serentak,naseb baek die xperasan ot.

girl4:(dr td senyap je)..xde lah..xsame pn..

aku:hahahha..kamu pn tengok jugak ea..hehhe

then tibelah time group mamat td present..biaselah mesti perkenalkan ahli kumpulan masing2 kan..pastu...hahahah..rupenye2 die bernama xxxx a/l yyy...korang faham2 lah...
muke die nice sgt, xnmpk mcm org india pun..kite org pun trs gelak besar lps tue..tapi tibe2

girl2:xpe2...nanti aku cube ajak die masuk islam..
aku:tak putus asa nampak....

huhuhuu...cerita sengal time tunggu turn nak present..eh,satu lagi..mamat tadi kalau bercakap bunyi melayu die biase je..xdelah terbelit2...serius macam orang melayu kalau tak tahu name die..

No comments: