Saturday, October 2, 2010

di sayangi?

erm...semua orang mesti ingin di sayangi lebih2 lagi oleh orang yang kita sayangi...
dalam hidup aku, aku di sayangi oleh ramai orang..mak,ayah,kakak2 ku, adik2 ku dan juga anak2 buah aku...huhuhu..
di sayangi kekasih??
setakat nie belum merasai lagi di sayangi oleh sang arjuna pujaan hati..sebab sang arjuna belum muncul2 lagi dalam idup nie...(hish3..pengakuan ikhlas nie..)...pernah cube menyayangi seseorang, tetapi tak dapat menipu diri sendiri kerana hati ini bukan untuk die kot..hahahaha...ayat aku da mula berbunge2 nie..
ramai kawan2 aku kate aku nie jenis memilih sikit dalam mencari teman hidup..bagi aku teman sehidup semati nie susah nak di perolehi dengan mudah.so aku gune konsep adelah menunggu ketibaan khalifah dalam hidup aku...=))...memang lah bulan tak akan jatuh ke riba dan kita mesti berusaha kan2?? sometimes mungkin pilihan tu ade depan mate kita, tp kita kena lah nilai nya betol2 sebelum buat keputusan yang tepat kan...tp kalau muke da macam lee min ho(pelakon korea) datang ngorat potong kuku pun aku xtolak...hahhahah
Ramai yang membuat andaian bahawa hidup bersama dengan orang yang mencintai kita adelah lebih bahagia daripada hidup bersama dengan orang yang kita cintai...tapi adakah andaian tu tepat untuk semua org atau hanya bergantung pada nasib?
hahahaha..sebab itu aku lebih suka hidup tanpa teman rapat yang di anggap kekasih buat masa ini. biar aku dapat lakukan semua ke inginan dalam hidup sementara masih mampu aku lakukan....jodoh,ajal maut di tangan Allah..so, aku hanya berserah...
pada yang tengah berbahagia dengan pasangan masing2, aku wish selamat berbahagia n berkekalan kay...

No comments: