Monday, March 30, 2009

b0leH kEr??

Assalamualaikum...
erm..arinie saje je nk kongsi pendapat..
Korang2 rase lah kan, laki ngan pompuan leh jadi kawan baik tak??
Ikutkan pendapat aku dulu, laki ngan pompuan memang xleh jadi bestfriend sebab biasenye ade lah yang termenyimpang dari batas2 bestfriend tu. Maksud aku akan ade yang akan jatuh cinta pd bestfriend. So, tittle bestfriend dah jadi lain..hu3. Itu tak salah kalau masing2 single, tapi jadi masalah kalau salah sorang dah berpunya..Takkan dia nk tinggalkan gf atau bf untuk bestfriend die..tak ke jadi masalah tu..
Tapi skunk aku dah konpius nie..hu3.
Kalau ade pendapat lain sila lah kongsi..chow =)

4 comments:

addyaholix said...

nilai sahabat itu bukan datang dari jantina.
bukan juga dari rupa gaya.
bukan juga dari darjat harta.
nilai sahabat datang dari hati.

n0ra said...

mmg betol...
tp kdng2 kite xdpt menilai menggunakan hati..sebaliknye mengikut nafsu semata-mata.

enchik' ijat said...

bole..
xjd mslh..
sume terletak atas diri masing2 cmne nk menilai erti 'bestfriend; tu sndr..
sy pon ade bestfriend,girl.. so far ok je.. da 7 thn sy bkwn ngn die till now..

n0ra said...

uish..bagus nye hub. korang still bertahan begitu lm..hu3.
ntah lah,mnusia sume xsame..