Thursday, March 12, 2009

mAta..buKan MatAhaRi..

Kali nie cerita pasal anak-anak buah aku lak. Erm, aku dah ade 5 orang anak buah.2 boys and 3 girls..he3. Yang paling besar name die Nur sYaima Hazirah,6 tahun anak kakak aku yang sulung. Pastue Aisamuddin Zamir,3 tahun dan adik die Nur Alya Zulfah,3tahun anak kakak aku yang kedua...tApi diorang bukan kembar ye..yg adik lahir xcukup bulan..hu3. Then, AfiQ ZaQuan,8 bulan anak kakak no.3..Lastly, Nur AtiQa Zulaika, 6 bulan anak kakak no4. Yang lain sume okey2 bagi aku, xsusah nak jage pun.
Tapi anak buah aku yang sorang nie..aduh2 pening kepala eden tengok. Die punye suke melalak kalah band bunkface..p/s:aku suke bangat bunkface..ha3..ok2 sambung cite. Aku kan blaja kat johor, die plak duk terengganu ngan mama n papanye..sekali sekala barulah aku bleh jumpe die. 6/3/09 aritu aku blk lah sbb ade cuti kononnye nk jumpe family lah lebih2 lagi anak sedare aku tue..blk2 aku terus nak dukung die, boleh plak die melalak tak henti2. Die dah xkenal aku rupenye. Itu tak kisah lah, biaselah budak2. Tapi rupe2nye banyak lagi yang die buat hal. Dia nie jenis tak boleh dengar orang tinggiknan suara, sbb die akan ingat orang marah die..ape lagi lepas tue die menangis tak henti2 lah lps tue. Lagi die nie xsuke orang ambik ape yang die sedang pegang atau main,kalau ade jugak orang kacau die..die akan.....(faham2 sendirilah).
Aku tengok mak die pun kadang2 tension dengan tabiat anaknye yang ntah ape2 tue...ha3. Ape2 pun die tetap cute mcm mak sedare die nie..he3. Angkat bakul sindirilah...Cube korang teka yang mane satu?????? Sebenarnye itu lah die anak sedaraku yang ke-4 aFiq Zaquan bin mOhd Firdaus...itu lah gambar die...










SyaiMa










ZamiR Alya







AfiQ
















AtiQa








No comments: