Sunday, March 15, 2009

SapE yG xnAk kAwiN??

Holaa...


Semalam aku pegi kenduri kawin kat JB, abang kpd Shakira iaitu roomate merangkap dak kelas aku yang kawin rumah. Aku pegi dengan 10 orang lagi dak kelag aku. 8 pompuan and 2 boys. Kami pegi naik 2 buah kete, memang xlogik lah kalau aku kate aku pegi ngan 1 kete je..ha3. Dari Batu Pahat ke JB dalam 1 jam setengah aje..


Kami yg ramai2 ni lak xbawak adiah tuk abg die, tp nasib baek salah sorang rumate aku xdpt pegi so die kirim adiah tuk abg shakira tue..he3..jadi nmpak gak mcm kita org yang bawak adiah tu..ha3.


Sepatutnye aku nk tunggu abg Shakira tue sanding tp kwn yg ikut skali pegi nie nk balik sebelum pukul 5 sebab die ade latihan kelab silat..hu3. So terpakse lah kita org pendekkan tempoh berada di sana. Asalnye aku ingat sempat gak kitaorang berarak n tengok pengantin sanding dulu, tapi pihak pengantin pompuan datang lambat lah plak. kita org just sempat berarak separuh jalan pastu terus naik kete tuk balik u..hu3. Tapi sempat gak ah aku ambik gambar dengan hantaran pihak laki..hu3.


Tapi ade cite sedih gak bak kate orang tak sume itu indah..ahaks, kita org ade ambik gambar dekat pelamin dengan kamera digital Ain(coursemate aku). Bukan main kita org pose lah nie. pastu petang tue makcik die pinjam kamera tue kejap sbb nak ambik gambar kat kenduri kawen yg die nk pegi. Eh, jgn nangis dulu..bukan itu yg sedihnye..yang sedihnye adalah makcik die tersalah tekan utk format kamera tue..padahal gambar yg kita org amek td Ain lum save lam laptop lagi..hu3.


Tapi yg makcik nie pun kene sedih gak, sbb die pun tak save lagi gambar yang die ambik kat kenduri yang die pegi tue..Kelakar pun ade.tapi nasib baik aku ade lah jugak ambik gambar sekeping dengan telefon kau..yuhuu...


Itu sume cite semalam..



he3..pose ats katil pengantin..

No comments: