Saturday, May 12, 2012

Penganggur V.V.I.P

Kali kedua aku menjadi penganggur VVIP ni...hehehehehe...
Kenapa berhenti?????
Ahh..itu semua soalan orang disekeliling aku. Aku sudah bosan menjawab soalan-soalan itu (wah eksyen nye aku)..Tidak banyak pun jawapan ke soalan itu. Aku berhenti sebab kontrak aku dengan company itu sudah tamat dan aku dengan rela hati tidak mahu menyambung kontrak dengan company itu...huhuhuhu..naseb baik aku still tak ada tanggungan, kalau tidak merempatla aku..19/5/2012 ni genaplah sebulan aku menganggur kali kedua ni.
Mesti ramai yang cakap, kenapa tak nak sambung..rugila, bukan senang nak dapat kerja zaman sekarang nie!!!
Yes i admit okais u all..Tapi hari-hari pergi kerja jiwa rasa kosong dan tak happening dengan kerja memang
boleh buat tekanan jiwa beb..Bos okey, sempoi..tapi menyerabutkan jiwa..erm, apa aku cakap ni pun tak tahu lah beb..Skop kerja ok, best tapi ditambah dengan kerja bukan-bukan dari majikan yang buat aku stress sesangat...Ahh....lupakan saja tentang sejarah itu..
InsyaAllah rezeki Allah ada dimana-mana....Amin,..Doakan aku ye kawan-kawan...

No comments: