Saturday, May 19, 2012

Adi Putra VS Rita Rudani VS Jimmy Shanley

Alahai berita terbaru yang dapat ku hidu melalu surat khabar 2 ari lepas adalah mengenai Adi Putra yang baru nak memfailkan cerai terhadap isterinya..punca masalah??aku??hahahaha...walaupun nama aku nora, tp mestilah bukan aku penyebabnya sebab si Adi putra tak kenal si budak bernama nora ini pun...hehehehee....
Hanya dia dan isterinya yang mengetahui punca yang menyebabkan mereka akan berpisah AKA bercerai..Apa-apa pun si minah sibuk tepi kain orang ini doakan yang terbaik buat mereka berdua..
Kisah hangat Adi Putra ini turut menyamai kisah dua lagi artis yang masih dalam proses penceraian atau proses menyelamatkan rumah tangga masing-masing dan kisah yang masih berterusan walaupun sudah melangkaui setahun iaitu Rita Rudani & Aidil Zaquan VS Jimmy Shanley&isterinya.....

Adi putra dan isteri

VS

Rita Rudani dan suami

VS

Jimmy dan isteri


Dan ini aku yang masih berbahagia...

gambar adalah hiasan semata-mata ye..but i loike bila nora danish bertudung...sangat-sangat cun macam aku...hahahaha...




No comments: