Wednesday, April 4, 2012

Lamer giler Kot!!

Assalamualaikum blog ku yg terchenta...hu3..
Lamer giler tak update di blog nie..Macam-macam perkara dah berlaku dalam hidup aku sebenarnya, cuma tak sempat untukdi kongsi bersama je..Sekarang aku dah pun bekerja sebagai Environmental Officer dengan sebuah syarikat kontraktor (tapi kontrak jela)....Masih mencari pekerjaan yang tetap dan serasi dengan jiwa ini...wuhuuuu....Pekerjaan masih belum serasi atau boleh dikatakan tak ngam dengan jiwa aku..so, aku masih mencari apa yang aku suka sebenarnya---->tidur adalah pekerjaan peberet..har3..
CINTA??ada yang sudi, tapi hati masih sukar menerima..sedang cuba menerima atau sedang memaksa diri menerima??aku pun konpius...just update sekejap, sbb busy tlg si DIA email something...hu3...bye all...=))

No comments: