Saturday, May 12, 2012

My Happiness

Eh, bukan nak kawen la...eh2, tunang pun bukan la...tapi bile tengok  gambar-gambar pertunangan Maria Elena yang so sweet tu kan...Stop! bukan nak cakap pasal tunang or kawen ye tapi...
I already taken je pun...but still available for all those handsome guys out there..yihaaaa....Hurm, kisah cinta yang boleh la dikatakan  menarik because he is 3 years younger than me!!tapi tak boleh lawan kak azza elite yang kawen lelaki 10 tahun lebih muda dari dia...hihihi..
Let me introduce him as Mr A..sama negeri dengan aku dan yang paling penting dia seorang yang penyabar berbanding aku.
Masih cuba menyesuaikan diri dengan dirinya yang lebih muda dan aku berharap this relationship is everlasting. tapi kalau Aaron aziz masuk meminang aku abes la Mr A aku tue.
Sengaja pilih tarikh 23.4.2012 sebab bila 23.5.2012 maka hubungan kami genap sebulan dan hari lahir aku pun on that day....sweet tak aku???hehehehehe...So, boley la celebrate dua anniversary teruss.....(sambil buat muka comey)..okla..stOp merapu nora, please behave urself ye..Entry ni stop sini jela ye..tak boleh lebey2 nanti ada orang jeles...nak tahu sape.....<KLIK SINI>..Renung-renungkan dan selamat beramal...

No comments: