Friday, December 31, 2010

Rumusan random sepanjang 2010

1. Hidup aku dan family aku
Sepanjang tahun 2010 tak ade perkara yang terlampau menarik berlaku dalam hidup aku.
Tapi antara yang best tahun nie pada 4/9/2010 aku dapat sorang lagi anak buah menjadikan keseluruhannya 8 orang..selain dari itu aku dapat hp baru daripada ayah aku(ini buat adik aku jeles kot..hahaha..sorry ye dik)..orang yang same masih meluahkan perasaan dia pada aku dan ingin aku jadi pacarnya(my answer still the same) boleh bc di sini http://nora-gelabah.blogspot.com/2010/02/terbongkar-1-misteri-tertutup-1-kisah.html">>
hahaha...yang paling kelakar tahun ini adalah disaat ayah aku telah mempunyai laman facebook dia sendiri...my dad sampai tak tidor malam sebab terlalu taksub dengan facebook.asyik upload gambar 24 jam..my mom pun da bosan dan asyik membebel je..that my lovely dad..

2. Hidup dunia hiburan 2010(artis yang terfikir saja dikupas)
Part ni paling syok untuk dikupas.Bak kate kawan2 serumah aku"nora ni duduk di kejiranan artis, nak tahu ape2 pasal artis sila tanye dia je"..hahaha..aku suke title tu..diorang pun selalu cakap aku salah amek kos, aku lebih sesuai jadi wartawan hiburan daripada amek civil engineering nie..Tapi apa nak buat kan2..nanti mak lempang kalau tibe2 anak dia ni cakap nak tukor kos...hahaha


Ariel Peterpan:Dikemuncak karier seninya yang sedang meningkat naik tiba2 kita digemparkan dengan penyebaran klip video lucahnya bersama Cut Tari(bekas teman wanita) dan Luna Maya(Teman wanita). Kes dia amat melukakan hati saya dan beribu2 peminatnya yang amat meminati suara dan dia yang gantang bangat tu. Sanggup tak tidor malam sebab terlalu asyik duk dengar lagu2 dia. Tapi bila dah keluar cerita pasal isu video lucahnya tu hancuss hatiku..Dah lama dia memerap dalam jel tu. Tapi takpe, kalau mas ariel insaf saya sudi maafin kamu. Jangan risau deh..Perjalanan hidup dia saya sentiasa ikuti.

Jimmy shanley: Perkahwinan dia dan isterinya anak pengasas produk kecantikan tu juga mengejutkan aku. Pertunangan yang singkat dan seterusnya majlis perkhawinan yang serba mewah dan meriah tu. Tapi tak sampai sebulan berkahwin dah dilanda masalah rumah tangga..






Syeikh Muszaphar dan Dr.Halina: perkahwinan yang macam wedding of the year la gitu..Dr.Halina so sweet..dia nampak yang jenis hepy go lucky n santek n manis..


Syed hussein dan nana:Perceraian mereka langsung aku tak jangka, sebab mereka sangat2 sweet..cian anak2 yang comel tue.Nasib bak mereka bercerai secara baik dan hak penjagaan anak pun diputuskan dijaga bersama sama.Harap2 mereka rujuk balik dalam masa terdekat nie.Amin.







so ini jelah yang aku nak ulas..sebenarnya banyak yang nak dikarang.Tapi jenuh plak nak membacanya. So azam aku next year adalah nak rajin-rajin kan diri untuk selalu update cerita-cerita dekat blog aku nie.Hepy new year frenz..






No comments: