Thursday, December 30, 2010

hurrrayyy


hiphip hurray...
tak pernah aku segembira ini selepas tengok bola..
kedue due game malaysia lawan indonesia aku tengok tanpa paksaan dan same2 bersorak kalau Malaysia menjaringkan gol..
kalau sebelum ni hampeh ler kalau aku nak tengok bola..biasenye terpaksa tengok sebab kalau kat rumah time ade bola opkos la ayah, abang2 ipar n adik lelaki aku yang konker tv...time tue jiwe tertekan lebih2 lagi kalau ade cerita yang best and aku xdpt tengok..mak aku pun same.die benci sangat time bola berlangsung sebab ayah aku akan menjerit sampai sepuluh batu boleh dngar kot..hahaha..

Tapi malam tadi membuktikan aku pun minat bola....helleluuyyaa...
Tapi ade cerita kelakar malam tadi time tengok siaran langsung bola tue..
aku dengan housemate menonton dekat rumah jela..aku, ain, shak, zam n leen...
sambil menonton kami makan kerepek...baru syok kan.syok2 makan kerepek pun abes.
Tapi still ade extra kat dapur..Si Ain nie pun terpakse la pegi amek(sbb kedudukan die paling dekat dengan dapur..jwpan diberikan oleh shak sbb ain tanye nape die yg kene pg amek)lalala..
Zam plak buat permintaan nak kerepek pedas yang xdibuke skali..Ain pun pegi la amek.Yang lain2 nie fokus mate dekat kaca TV nie..yela tunggu Malaysia jaringkna gol yg pertame malam tadi..
Ain pun datang bawa kerepek yang dah di buke dengan kerepek pedas yang tak di buke..
Time nie aku, shak dan Leen terfokus pada ain dan zam sebab situasinye begini:
Ain:nah kerepek pedas ko(bg kt zam)
Aku:uh..tak buke lagi..
Zam:tak nak la camni
Ain:alah tadi ko jugak yang nak..

Aku pun aluhkan pandangan pade skrin tv yang bola tengah berlangsung tu.
Muke aku berkerut kerut sebab di skrin tue aku tengok pemain pasukan Msia tengah berpelukan dan bersorak gembira dan Rajagopal pun berpelukan..
aku:Aik gol ker??
Dengan gembiranya kami bersorak walaupun terlambat...hahahaha..terlepas peluang secara live gol pertama di jaringkan oleh safee sali malam tadi..aduuyyaaii...
semua salah zam...hahaha..
lepas tue semua fokus sebab tak nak terlepas peluang lagi..
walupun Msia kalah 1-2 tetapi MALAYSIA champion dengan 4-2 melawan indonesia..
I LOVE MALAYSIA...hehehe...thank to khairul Fahmi(bertuah gewe die Elia) n semua pemain pasukan Malaysia..

No comments: