Wednesday, April 29, 2009

tEnSi0nnye

WAAAAAAAAAAAAAA...sape nk beli tiket aku..


sedih tol aku..esok final dah abes tp mslh xabes gak.. Patutnye aku blk pd 1 mei ini iaitu lagi 2 hari(tiket dah siap di beli)..tetapi tibe2 aku di wajibkan atur program dengan bdk form 5 yg datang u aku lah plak..


kejadah itu(mksd aku pgrm itu) bermula pada 6-10 mei....takkan lah aku nk balik dlm 4 ari je pastue dtg blk cn..bkn dkt paris ngan ,malaysia..ops,terengganu dgn johor lah.


Dahlah tiket mahal giler ba____..bagi aku yg miskin nie(tp aku kaya budi bhs_..ha3..

Macam2 hal org atasan nie,main suke atie die je suh wat sume mnd tue tibe2...mentang2 perut die bsr..eh,salah kepala die ker??eh,bkn2...pangkat die bsr..br betol..

ntah ape aku dah merambang jauh nie..kite layan jelah...



inilah tiket yg mmbawa malang dan kerugian..



mari kita sama merenung ke langit mencari penyelesaian...
dah lah nak tido plak...penat perah otak jawab exam td...=)

No comments: