Monday, November 10, 2008

poning eden...

Aku suke peningkan otak aku pikir pasal masalah org. Padahal masalah aku sendiri tak terjaga..hu3. Tapi kat sini aku nak komen sikit dari segi pandangan wanita tentang masalah yg di hadapi oleh artis pompuan nie yyg bernama Ab** Ab**i..hu3. Aku bukan ape tapi rase macam kesian sangat kat die,yelah dah lah baru je lepas pantang tut2 dgr berita suami plak kene tngkap khalwat. Kesian benor aku kt die..hu3. Dah lah suami mcm nk larikan diri je,rumah xnak blk..ajak jumpe xnk jmpe..walaupun aku xtahu apa yg berlaku sebenar-benarnya tapi aku mcm faham apa yg pompuan tu rase..wah2 terlebih emosional lak aku nie..ape2 pn nasihat aku kat sape2 yg ade keluarga tue, jagalah keluarga kamu baik2 kerana hanya keluarga lah harta yang paling berharga atas dunia ini dab juga di akhirat kelak.."ingat dan renungkan".

No comments: