Tuesday, October 13, 2009

Do i lo0k liKe superstar??

erm...aku sorang pompuan...aku CANTIK sangat..kalah sume miSs w0rld..huk3
cite2 aku dari dulu lagi nak jadi superstar mcm britney spears,madona dan seangkatan dengannye lah...


kalau aku jalan kat tempat terbuke mesti orang datang menghampiri aku.tapi ade yang lebih teruk dia orang ambik kesempatan tuk raba pipi aku yang gebu nie...tapi aku suke sangat kerna itu menunjukkan dia orang suke aku..ha3


Tapi sume orang kate aku pelik sebab aku nie memang pelik pun..he3..meh aku buat list kepelikan aku nie ye:


1) aku nie murah dengan senyuman...baru bangun tido aku terus senyum..


2) aku suke main sorang2,tak suke kawan ngan orang..


3) rambut aku xpayah sikat pun xpe sbb ia akan kembali serabut..


4) suke bercakap kuat2 tapi orang lain langsung tak faham ape aku cakap...




da laa aku aku baru setaun 1 bulan mane mampu tulis panjang2..nie je yang mampu aku tulis...he3.tengok lah gambar aku yang di ambil wartawan..hish gosip memanjang..


no komen ye..no komen...



p/s:mak teh tiqa tumpang glamer ari nie ye,jangan mare..he3




2 comments:

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

n0ra said...

tq..